Returhantering

REKLAMATION

Om du har mottagit en trasig produkt, kontakta oss via e-post [email protected] och ange ordernummer samt en utförlig orsak till reklamationen. Om reklamationen är godkänd, så ersätter vi dig med en ny produkt och skickar en fri fraktsedel, så du kan returnera den defekta produkten kostnadsfritt. Du ska även fylla i och skriva ut en returhanteringssedel, som ska fyllas i och skrivas ut samt bifogas med returen.

ÅNGERRÄTT / ÖPPET KÖP

Du som konsument (gäller ej företag) har rätt till ångerrätt inom 30 dagar från det att du har mottagit produkten. För att detta ska gälla så ska produkten vara i oskadat skick, oanvänd och i originalförpackning. Klistra eller tejpa inget på originalförpackningen. Du får självklart försiktigt prova produkten (gäller ej plomberade & hygienprodukter). Vid bruten plombering, inkluderas den ej av ångerrätten. Det är du som konsument som står för returfraktkostnaden.

BYTEN

Returnera produkten du vill byta till oss. Gör en ny beställning av produkten du önskar. När vi har mottagit din retur så makulerar vi din order/faktura och du får pengarna tillbaka.

ÅTERBETALNING

Väljer du att få pengarna tillbaka för din retur/reklamation, så överförs dem till det konto som du betalade med vid beställning. Har du valt att betala med faktura ber vi dig logga in på Klarna och förlänga förfallodatumet för att ge oss tid att hantera returen/reklamationen.

Returhanteringssedel - Skriv ut & fyll i och bifoga i retursändningen till följande adress: